Romeeeoo!

Kom hem för typ 3 timmar sen (från stallet) Lektionen var awsome! Svimmade nästan när jag fick reda på vilken häst jag skulle ha.. Romeo! Jävlar asså stallets största häst, såg säkert ut som men myra på honom xD Men det gick super, fast eftersom han e så bred och vi red utan stigbyglar så har jag världens träningsverk.. Men han var såå duktigt, han var verkligen lösgjord i slutet på lektionen, han gick på tyglen till o med!

Dagen i skolan har väl vart sådär, stressade till skolan imorse och så hade vi ingen lektion -.-  Men jag stack hem innan engelska lektionen, orkade verkligen inte med den..

Men nu ska mamma massera mej, och sen ska jag lägga mej för jag är såhäääääääääär trött xD

puss&kram


påväg till stallet ;p


Clarebergs Alien <3


Hanadi hade kul i snön! :D


Kommentarer
Postat av: Hanadi

haha, :D

2011-01-14 @ 22:39:56
URL: http://ilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0