Kommer vara dålig update...

... pga att min lillebror fyller 3år idag! STORT GRATTIS TILL HONOM! ♥ Åh, min lilla gubbe blir stor. Men kanske mobilbloggar eller något, dock inga bilder. Eftersom jag på något sett inte kan ladda upp? Men jag ska komma igång med bloggandet på riktigt, snart! Men det är sjukt mycket i skolan nu också..
Ska även ta en massa bilder i dag, så det kommer komma upp en stor bildbomb! ;) Men ska inte tjata mer, här kommer iaf en bild. Ej redigerad, eftersom jag inte har photoshop hos pappa.. Tyvärr.

Nikon d3000 + Nikkor 18-55mm
f/5.6, 1/2s, ISO-800

Tänkte ladda upp en bild på alla ballonger vi blåste upp igår men alla bilderna var för mörka...
Ajja, ha det! Så kanske det kommer mobilblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0