Inget photoshop

Usch hatar verkligen att inte ha något photoshop! Jag kan seriöst inte lägga upp bilder, dem måste vara redigerade. Sen förstår jag inte heller varför jag skriver detta? Men jag lägger upp en rätt gammal bild från sommaren., tror att det var då? Så ja, helt bildlöst blir inte inlägget. Hihi.
Sen för övrigt så var Lukas, min broder, överlycklig över presenterna samt hela kalaset! :) Det var faktiskt ganska roligt, men ändå tråkigt, if you get me? Tänkte även skriva mobilblogg men fick sådan huvudvärk att jag var tvungen att lägga mig och sova..
Men yep, vi hörs! (Ska btw fråga Irini om vi inte kan dra igång något speciellt snart, och ifall du ser detta. Messa mig!)
Foto & Redigering: Jag
Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55mm
Fotad av: Karin
Kamera: Nikon d60 + Nikkor 18-105mm
Redigering: Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0