Allting på plats!

Så nu är allting på plats. Skönt. Nu finns det bara lite småpyssel kvar, som kommer komma upp då och då. Vad tycker ni än så länge? Själv blev jag väldigt nöjd. Arbetat en hel del med denna, för att den skulle bli perfekt. Hoppas Irini också tycker det. Haha, hon kanske fejkade förutom, vem vet? ;)
I nästa inlägg jag skriver kommer jag presentera mig själv lite osv. Sen skriver antagligen jag och Irini ett inlägg tillsammans för att berätta vad vi ska skriva om, om hon vill dvs. Haha! Kan säga att jag varit lite "desperat" med att komma på namn, vet inte om hon tyckte att jag blev lite psyko där ett tag!
Nej, nu ska jag inte babbla mer. Ska skriva ett till inlägg om mig så hörs vi senare! puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0